ציפי בנאי

כשאת ניגשת לרכוש פאה, את רוצה שהפאה הזאת תתאים לך במידה הרבה ביותר. התאמת פאה למבנה ומראה פנים היא לא עניין של מה בכך, ויש לכך חשיבות רבה מאוד ונדרשת לכך מקצועיות רבה מאוד. החשיבות היא ברורה מאליה – הפאה מהווה למעשה תחליף למראה השיער הטבעי שלך, ואת רוצה לבחור בצורה הנכונה ביותר בכדי שהפאה תשמש אותך בצורה האסתטית והאיכותית ביותר לאורך זמן. המקצועיות הנדרשת לכך היא מקצועיות של מומחים בתחום, שכל עיסוקם הוא התאמה של פאות איכותיות למבנה ומראה פנים של נשים שונות. כעת, נבין בדיוק כיצד עושים זאת באופן כללי – וכיצד מבטיחים את הטוב ביותר בבחירה נכונה של פאה.

כיצד תתאימי את הפאה שלך למבנה ומראה הפנים שלך? כמה מפתחות שחשוב להכיר

  • התאמת צבע – צבע הפאה ומראה השיער הכללי צריכים להתאים לא רק למבנה הפנים של האישה, אלא בעיקר לצבע העור של האישה. בכדי ליצור מראה כמה שיותר טבעי ונעים בבחירה של פאה לא חייבים לבחור בפאה בצבע המדויק של השיער הטבעי של האישה – אבל צריך לבחור בצבע הגיוני לאור צבע העור של האישה.
  • מבנה פאה למבנה פנים – התאמת מבנה פאה למבנה פנים היא משימה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. מבנה הפנים יכול להיות מעוגל, אליפטי, מרובע, פני לב, פנים מאורכות ועוד. מבנה הפנים הוא כמובן לא בר שינוי, ובכל מבנה פנים יש פרטים אותם כדאי להדגיש או להסתיר בכדי להוציא את המקסימום משילוב הפאה עם הפנים. לדוגמה – במראה פנים מעוגל כדאי להוסיף אורך קדמי בכדי להאריך את מראה הפנים. במבנה פנים מוארך, כדאי לסרק פוני אלכסוני וליצור מראה רוחב מסוים.

אצלנו בציפי בנאי, נסייע לך להתאים את הפאה האיכותית והמתאימה ביותר לך

ישנם הרבה מאוד דגשים להתאמה אידאלית של פאה למבנה פנים ולמראה החיצוני של כל אישה באופן כללי. בכדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, כדאי לכם לפנות לשירות המקצועי ביותר בתחום – השירות של הפאנית ציפי בנאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות