ציפי בנאי

בעשורים האחרונים החל השימוש בפאות לצבור תאוצה וכיום נוכל למצוא פלחים רבים באוכלוסייה שעושים שימוש בפאות. החל מאנשים המתמודדים עם מחלה או נשירת שיער וכלה בנשים דתיות שמעוניינות בפתרון אסתטי לצורך בהצנעת שיערן. השימוש הגובר בפאות נובע ואולי גם משפיע על הצורות השונות בהן מייצרים היום פאות. פאות המיוצרות מ-100% שיער טבעי מופיעות לצד פאות סינתטיות ופאות המורכבות משני סוגי השערות. כל אלה, מטרתן לתת מענה אישי ורחב עד כמה שניתן למשתמש או המשתמשת בהן. לצד השימוש ההולך וגובר יש לשים לב לתחזוקת הפאה, שכן שיער באשר הוא חשוף ללכלוך ולפגמים מצטברים שעלולים לפגום במראהו ובאורך חייו.

על מה נשים דגש כאשר נחפוף את הפאה שלנו?

  • שימוש בחומרים טבעיים או כאלה שיוצרו במיוחד עבור הפאה שלנו – לכל פאה ישנו מפרט מדויק בדבר התחזוקה הנאותה שלה. עבור פאות משיער טבעי לדוגמא נקפיד להשתמש בחומרים טבעיים בלבד שמתאימים לאופי השיער וזהות חובש הפאה. כאשר מדובר בפאה סינתטית לעומת זאת, ייתכן וידרשו חומרים ספציפיים שסונתזו במיוחד עבור הפאה האישית שלנו. כדאי להתייעץ עם הפאן או הפאנית שייצרו את הפאה, ולקבל הוראות חפיפה מדויקות, בכדי לשמור על הברק, החוזק והחיוניות שלה, לצד הארכת משך השימוש בה עד כמה שניתן.
  • חפיפה יסודית בתדירות שהוגדרה מראש על ידי היצרן – מלבד החומרים בהם אנו עושים שימוש בעת חפיפת הפאה, גם על תדירות החפיפה יש לשים את הדעת. יצרן הפאה, כתלות במרכיבים ממנה היא עשויה ובאיכות חומרי הגלם שלה, יעדכן אתכם באיזו תדירות מומלץ לחפוף אותה, והאם כדאי לעשות זאת כאשר היא מקובעת לראשכם (כאשר מדובר בפאות המודבקות לקרקפת) או מנותקת ממנו.

פאה איכותית, מחזיקה לאורך זמן גם לאחר חפיפות רבות

עם תחזוקה נכונה והשקעת זמן בשימור הפאה, אין סיבה שפאה איכותית לא תישאר יפה וחיונית לאורך זמן. יצרן פאות הגון, ייצר עבורכם את הפאה האיכותית ביותר בעבור המחיר אותו אתם מוכנים לשלם, וגם ייתן המלצות והוראות מדויקות בדבר החפיפה והתחזוקה של הפאה. ציפי בנאי מעניקה את השירות המקצועי שפורט לעיל תוך שימת דגש עליון על היכולת שלכם להתמודד עם שחיקת הפאה לאורך זמן, ותבטיח שתוכלו למצות את פאתכם עד תום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות