ציפי בנאי

מגוון רחב של פאות קיים בשוק, ולמגוון רחב עוד יותר של שימושים. פאות למי שסובל מנשירת שיער, פאות לנשים דתיות, פאות למי שאינו מרוצה מהשיער הטבעי שלו וגם פאות לאנשים חולים שאיבדו את שערם ורוצים להרגיש כתמול שלשום. הפאות הקיימות מתחלקות לשלושה סיווגים מרכזיים – פאות טבעיות, פאות סינתטיות ופאות מעורבות. פאות מעורבות משלבות שימוש בשיער טבעי ובשיער סינתטי. הן למעשה, מספקות את הברק והרעננות שבשיער טבעי לצד שימוש בחומרים נוספים (המקנה לפאה יתרונות אחרים). המשתמשים בפאות מעורבות מגיעים מכלל שכבות אוכלוסיית חובשי הפאות. כמובן, שיש לשים לב שאת הפאה, בין אם היא מעורבות ובין אם הוכנה ממקור אחד, מכין בעל מקצוע אמין ומקצועי.

היתרונות לשימוש בפאות מעורבות

  • חיסכון בכסף – פאות טבעיות, כידוע, הינן יקרות במיוחד ובעלות אורך חיים מוגבל (בשל העובדה כי עשויות מחומרים טבעיים בלבד). לעומתן, פאות מעורבות, עולות עשרות מונים פחות וגם עמידות יותר לאורך זמן, אספקט שלבדו מוריד את העלות הכוללת בשימוש בהן. פאות מעורבות מספקות מענה לצורך של רבים מאיתנו ברכישת פאה שתיראה אמיתית ומצד שני לדילמה ההגיונית, כמה כסף נכון להשקיע בשיער.
  • פתרון מגוון – פאות סינתטיות, בשל העובדה כי מי שיוצר אותן קובע את גורלן, מאפשרות לפאן או הפאנית את היכולת ליצור פאה מגוונת יותר, בצבעים, צורות ואורכים שונים. בניגוד אליהן, פאות המיוצרות מ-100% שיער טבעי, מוגבלות יחסית בגיוון הסטרוקטורלי שלהן, משום שהן מחויבות לגורלן הגנטי. שימוש בפאות מעורבות, מקנה ליצרן שלהן וגם למשתמש בהן את יכולת הבחירה בדבר המראה הייחודי שלהן, לצד הענקת מראה טבעי וזוהר לפאה.

ציפי בנאי – המענה הנכון והמושלם עבור פאות בכלל ופאות מעורבות בפרט

פאה טבעית, סינתטית או מעורבות צריכה להיות מיוצרת בקפידה, בהשקעה ובשימת לב מרבית. ציפי בנאי, מעניקה את כל אלה, ומתבלת בשירות מקצועי, אדיב ואישי. חשיבות רבה בהכנת פאה מותאמת אישית לגודל הראש ולזהות החובש אותה. הבחירה בציפי בנאי מבטיחה לכל אחד ואחת מכן, את השירות המותאם ביותר לאישיותו המיוחדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות