ציפי בנאי

מדיה ועיתונות

תוספות שיער

פאות משיער טבעי הן מוצר ברמה גבוהה המוצע כיום בחנויות הפאות המתמחות בכך. פאות אלו, עשויות משיער טבעי לחלוטין, שיער שלא עבר תהליכים כימיים שונים שעשויים להזיק לו. הפאות מגיעות כיום במגוון רחב מאוד של סגנונות והן מספקות מענה מצוין לנשים בכל הגילאים ומכל המגזרים.

פתרון לכל אישה ולכל סגנון

כפתרון לשיער דליל ואף למקרים של התקרחות מוצעות תוספות שיער טבעיות, המשתלבות מצוין עם המראה הכללי ומציעות מענה מדויק ונכון לכל אישה. תוספות אלו עשויות משיער טבעי אירופי איכותי מאוד, שיער שלא עבר תהליכים כימיים שונים, שפעמים רבות עשויים להזיק, כמו סלסול, הבהרה, צבע, החלקה ועוד. המראה הטבעי מאפשר לכל אחת ליהנות ממענה מתאים, שישרת אותה לאורך זמן רב וישתלב באופן מושלם עם אורח חייה.

כיצד מתאימים את תוספות השיער

תהליך העבודה עם תוספות שיער, המתבצע על ידי מקצוענים המתמחים בו, מתחיל במדידת גודל התוספת הנבחרת. האישה בוחנת את תוספות השיער המוצעות, ומהן בוחרת את המתאימה לה ביותר. הבחירה נעשית תוך בחינת כמה פרמטרים חשובים כמו סוג השיער: חלק, מתולתל או גלי; צבע השיער וכמובן גם אורכו. לאחר שנבחרה התוספת בהתאם לפרמטרים אלה מותאמת התספורת ליצירת מראה שלם וטבעי יותר. כל זאת, כמובן, בהתאם לרצונותיה של האישה וצרכיה השונים.

התאמה מלאה, לצד מקצועיות ברמה גבוהה

מעוניינות ליהנות ממראה שיער מלא, עשיר ובריא יותר? מחפשות כתובת אחת שבה תוכלו למצוא תוספות שיער בסגנונות שונים ובעיקר גם באיכות גבוהה לצד מקצועיות ללא פשרות? ציפי בנאי, המרכז הארצי לייצור פאות בכפר סבא, היא הכתובת המתאימה לכן. במקום תוכלו למצוא מבחר רחב של אפשרויות ובעיקר תוספות לשיער משיער טבעי. כל אחת מהתוספות נבדקת בקפידה ומותאמת באופן מלא לכל אישה. לפרטים נוספים ולקביעת תור, התקשרי לטלפון 072-3225033

הארכת שיער

חולמות על שיער ארוך ושופע? מתקשות להאריך את שיערכן ומחפשות פתרון שישווה לכן מראה מסוגנן ואלגנטי יותר לכבוד אירוע חשוב שייערך בקרוב? תוספות שיער הן פתרון מצוין עבור נשים רבות, מכל מגזר ובכל גיל. הארכת שיער נעשית על ידי מומחים בתחום וכוללת שימוש בתוספות איכותיות המשתלבות באופן טבעי עם השיער הקיים. אפשר לראות כיום שחקניות ידועות המשתמשות אף הן בתוספות שיער אלו, שאינן נראות כתוספות מלאכותיות ויוצרות מראה נהדר ומושקע. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב מאוד של תוספות, מתוך מבחר של גוונים שונים ועיצובים שונים.

תהליך בחירת הארכת השיער

1

נבחר את סוג השיער: חלק,גלי,מתולתל ומה שבינהם.

2

בחירת הצבע המדוייק שישתלב בצורה מושלמת עם שיערך הטבעי. ומשם נעבור לבחור את האורך וכמות השיער שתרצי.

3

מקבלים מחמאות!

פתרון מושלם לכל אחת

הארכת שיער היא הזדמנות ליהנות משיער מלא יותר ובעל מראה שופע ובריא. אתן לא מוכרחות להוציא על כך סכומי כסף גבוהים, אך במקביל, גם לא מוכרחות להתפשר על האיכות והמראה המתקבל. שימוש בתוספות שיער לצורך הארכתו לא חייב להיות פתרון קבוע ואפשר להיעזר בו כמענה זמני. בין אם מדובר באירוע חשוב בערב, כמו חתונה למשל, ובין אם בכל אירוע אחר, תוספת שיער היא פתרון לשימוש יומיומי, אם רוצים בכך, או פתרון זמני, חד פעמי. בעוד שתוספות קבועות עשויות לעתים לגרום נזק לשיער, ובמיוחד אם מדובר בתוספות המתחברות אל השיער הקיים באמצעות דבק או חרוזים, הארכת שיער כפתרון זמני יכולה להתאים לנשים רבות ומבלי לפגוע בשיער. הארכה זו נעשית בעזרת קליפסים מיוחדים, המחברים את תוספות השיער אל השיער הטבעי הקיים. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי בבית, לאחר שנרכשו תוספות השיער המתאימות.

מיקומם של הקליפסים בשיער משפיע על המראה המתקבל: אם בוחרים לשים אותם בחלקו התחתון של השיער, יתקבל שיער ארוך יותר. אם בוחרים לשים אותם בחלק העליון של הראש, יתקבל שיער קצר יותר. כל אחת יכולה לבחור את תוספת השיער המתאימה לה וליהנות מפתרון בהתאמה מלאה.

הזדמנות לשיער ארוך ושופע יותר

ציפי בנאי, המתמחה בעיצוב פאות וגם בהארכת שיער, מזמינה אתכן לבחור את תוספות השיער המתאימות לכן כדי ליהנות ממראה שיער שופע ומושקע יותר. מדובר בתוספות איכותיות מאוד, בגוונים שונים ובעיצובים שונים. לקבלת מידע נוסף, התקשרו לטלפון 050-430-6033.

תפריט נגישות