ציפי בנאי

שיער פגום הוא כבר מזמן לא מילה גסה. השימוש ההולך וגובר של החברה המערבית בתכשירים לשיער, בהחלקות ופנים, גוונים וצביעות, הולך ומחמיר את מצבו הבריאותי של השיער. השיער, ככל חומר טבעי, נתון לפגיעה כאשר מוכנסים אליו חומרים כימיים או נוהגים בו בטמפרטורות קיצוניות. אי לכך, נשים וגברים רבים, בעלי פגיעות ארוכות טווח בשיער, שבדרך כלל הולכות ומחמירות עם הרצון לתקן את העוול הנעשה לשיער ומערבות שימוש בחומרים כימיים נוספים.

שימוש בפאה במטרה להתמודד עם השיער הפגום עד להבראתו

  • כיצד השימוש בפאה יתרום להבראת השיער? הדרך היחידה להביא להבראתו של השיער הפגום היא מתן מנוחה לשיער על מנת לגדול ולצמוח מחדש. ההתחדשות הטבעית של השיער מחליפה את השיער הפגום וכן מעניקה לקרקפת את הנוטריינטים שהיו חסרים לה בעת השימוש בחומרים כימיים. אך כדי לעשות כן, אנו צריכים להתמודד עם תקופה לא מבוטלת של התמודדות עם השיער הפגום בלי לגעת בו. דרך פתרון שיכולה לשלב מנוחה לשיער הטבעי לצד שימור הביטחון שמעניק לנו השיער שלנו, היא שימוש בפאה. בתקופה המנוחה לשיער נשתמש בפאה אשר מצד אחד תספק לנו תחושת ביטחון עצמי ומצד שני תאפשר לשיער שלנו את הזמן המספיק לשקם את עצמו.
  • באיזו פאה כדאי להשתמש כאשר רוצים להביא להחלמתו של שיער פגום? כאשר מדובר בדרך טיפול בשיער פגום מומלץ להשתמש בפאה המיוצרת מחומרים טבעיים בלבד. הסיבה שבגינה נפגם שערנו הייתה שימוש בחומרים שאינם טבעיים לו, וחבישת פאה מחומרים לא טבעיים לא תספק את המענה המדויק לצורך שלנו להתרחק מאותם חומרים.

חשוב שנבחר בבעל מקצוע מתאים כאשר מדובר בייצור פאה, על אחת כמה וכמה כאשר מטרתה היא להביא להחלמתו של שיער פגום

בחירת הפאן או הפאנית שייצרו עבורנו פאה צריכה להיות מושפעת מהתפקיד שלשמה נוצרה הפאה. כאשר מדובר בפאה שבאה לשרת תפקיד של ממלאת מקום השיער הטבעי שלנו עד שזה ישתקם, מומלץ ביותר לייצרה אצל בעל מקצוע אמין ואחראי. ציפי בנאי, מבטיחה להעניק את השירות המקצועי ביותר והמותאם בדיוק לצורך שלכם, לשקם את שערכם כמה שיותר מהר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות